Eilen huomasin, että otsa on alkanut kukkimaan, ja sitä koristaa nyt jotain 7-10 finniä. Kiva hei. Ei pitäis johtua hormoneistakaan, kun "se aika kuukaudesta" oli ihan vasta. Ehkä mun detox tapahtuu naaman kautta. :( Tai sitten oon vaan syöny jotain tosi väärää.

Tänään tein pelkän vesipesun. En tiedä, ei se oikein toiminut, näytin ihan hirvittävältä kun kävin lauttamatkan jälkeen yliopistolla vessassa ja kurkkasin peiliin. Pistin hiukset kiinni, heh. Ponihännällä näky ei ole niin karmaiseva. En tiedä mitä tapahtui. Mutta en suostu luovuttamaan. Haluan kokeilla ainakin sen 6-8 viikkoa, että mitä tästä tulee, jos tulee.

Olen myös todennut, että mun pitänee vähentää soodan määrää pesuissani, kun tukka meinaa mennä sähköiseksi. Ja ajattelin ostaa kookos- tai jojobaöljyä, että saan latvoihin kosteutta ja painoa. Sooda kuivattaa. West Endin lauantaimarkkinoilla oli onneksi kaveri myymässä kookosöljyä, joten kai sitä kannattaa kokeilla. Luontaistuotekaupassa oli jojobaa, katsotaan kumpaan päädyn.

En ole kauheasti irl-kavereille tällä projektilla vielä kehuskellut. Kahdelle olen kertonut, kun shampoo- ja hiustenhoitojutuista on keskusteltu aiemminkin, ja molemmilla tuntuu olevan jonkinlaisia hiusongelmia tai muuten vaan yleistä kiinnostusta tämmösiin juttuihin. Ei mulla kyllä oo mitään syytä tätä salaillakaan, kun en yleensä muutenkaan ole ihan sieltä "normaaleimmasta" päästä kaveripiirissäni. En vaan jaksa mainostaa muitakaan juttuja yleensä kovinkaan paljoa. En mainosta, mutta en valehtelekaan jos kysytään :)