Tänään tein pelkän vesipesun, ilman mitään ihmehuuhteluita. Jälki on vähän sinne päin. Kehtaan kyllä mennä ihmisten ilmoille, mutta meinaa olla ikävä soodapuhtautta. Lauantaina ajattelin pestä sitten soodan kanssa (kun on riento illalla). Keitin huuhtelua varten jo valmiiksi kamomillateetä, johon lisäsin lusikallisen hunajaa ja puristin sitruunasta mehua. Haluan jostain syystä yrittää luoda vähän vaaleaa sävyä hiuksiini, vaikka olen pennusta asti vihannut blondiutta (jäi traumoja kun olin pellavapää lapsena ja teini-iässä ilkeä kampaaja-tätini teki mulle väkisin blondiraidat, jotka ei lähteneet pois kuin kasvattamalla). Lisäksi ostin hiussuan päähierontaa varten ja harvan kamman suihkun jälkeistä selvittelyä varten. Selvänä hiukset kuivuu nopeammin. Odotus on meinaan pahinta tässä alkuinnostuksessa: "Kuivu jo! Miltä mun tukka näyttää tämän pesun jälkeen? Onko edistystä tapahtunut? Kuinka puhdas siitä tuli? Kuinka pehmeältä se tuntuu? Kuivu jo!"

Olin päivällä huomaavinani, että hiukseni ovat tummuneet. Liekö sitten johtuu siitä vihreästä teestä vai siitä, että ovat likaiset :D Veikkaan teetä. Olen käyttänyt sitä kuitenkin aika usein, eikä nämä hiukset nyt NIIN likaiset ole, heh. Enemmän puhtaat kuin likaiset, mielestäni. Tai sitten näen harhoja, eikä hiusten sävy ole muuttunut lainkaan. Koska se olisi aika yllättävää muutenkin, kun kaikki muut valittaa, että sooda vaalentaa...

Kuva otettu illalla 21:17.

4818961_a8349734d7.jpg